Jolanda is een lief en heel sociaal persoon, heel behulpzaam bij het kiezen van een mooie urn voor mijn moedertje..... het is een prachtig pronkstuk geworden waar, zoals Jolanda zo goed verwoordde, mams op handen wordt gedragen..... ze heeft dan ook een ereplaats in huis gekregen. Dank je wel Jolanda voor de goede en lieve service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Conny
- José
Geweldige service .. Jolanda heeft veel geduld en leeft met je mee ❤️Raad haar bij iedereen aan
Hoe zou je Urnenonline.nl beoordelen?
- Ronnie Poelgeest
Wat een top service
- Charlotte
Samen met mijn vader zocht ik een urn voor mijn moeder. Jolanda is zeer geduldig en heeft op de zaak en website vele mooie voorbeelden staan. Het was prettig om de urnen live te kunnen bekijken. Uiteindelijk een mooie urn gevonden en zeer goed geholpen. Jolanda ontzettend bedankt 😊
- Patricia en Bea
Mijn nichtje was op zoek naar een urn voor haar vader in een specifieke kleur en opdruk. Online kwam ik deze website tegen mijn nichtje heeft samen met haar moeder al snel een keuze kunnen maken. Het was rond de feestdagen en het was eigenlijk gesloten maar ondanks dat zijn wij erg goed geholpen en de urn werd ook snel en goed verpakt bezorgd. En wat ook fijn is er is rekening gehouden met elke portemonnee want niet iedereen kan honderden euro's missen, maar heeft wel de wens zoals iedereen om een mooie urn te kunnen kopen. Dankzij deze webshop de vriendelijkheid van Jolanda en het meedenken is het meer dan gelukt! Onze dank is groot en zeker namens mijn tante en nichtje. Met vriendelijke groeten Patricia en Bea
- Evelien
Afgelopen September is mijn vader helaas overleden, wij wilde een mooie urn voor hem, Zo zijn bij Jolanda gekomen en zij heeft met ons een hele mooie uitgezocht mijn vader was gek op de weidevogel kievit, het was mogelijk om deze vogel op de urn te graveren en we zijn heel blij met het resultaat heel veel dank voor de goede service top.