Zeer attent om er een kaart bij te doen waarop je bedankt word voor de bestelling, zo komt het zeer persoonlijk over.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- david kuipers
- Tong
Super service 👍
Hoe zou je Origineel-kado.nl beoordelen?
- Jolanda
Goed advies, mooie kerstbal met tekst, goed verpakt en netjes op tijd geleverd. Conclusie: super service !
- Ellen Timmermans
Snelle levering en leuk ingepakt!
- Susanne Greuter
Opschrift was erg groot uitgevoerd.
- Marie-Jose God-Haenen
Omdat Postnl mijn bestelling niet geleverd had heb ik contact opgenomen net Origineel-Kado.nl. ze hebben meteen de bestelling (gratis) opnieuw vemaakt en verstuurd. Dat noem ik nog eens SERVICE! Dankjewel Origineel-Kado, chapeau👍