Supersnelle bezorging en leuk (gratis!!) ingepakt voor Kerst, ligt baby's eerste kerstbal onder de boom bij oma te wachten. Service is dus prima. Heb de bal nog niet gezien, dus daarover kan ik geen mening geven. Inmiddels is het cadeautje uitgepakt en meer dan goedgekeurd door de ouders van baby Daniël!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijke Hummel
- Marleen Velda
Het artikel is mooi gemaakt en in goede orde aangekomen , ook was de prijs niet overdreven veel .
Hoe zou je Origineel-kado.nl beoordelen?
- TQPL
Hele leuke en mooie kerstballen besteld. Super snel geleverd, leuk ingepakt. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik zou het zeker aanbevelen. Het enige jammer vind ik altijd zijn de verzendkosten die er nog bovenop komen, maar dat is bij veel kleine webshops zo.
- Dick van Deutekom
Geweldige service en snelle levering
- Sabrina Kortekaas
Goede en snelle service
- Jacqueline
Zeer tevreden! Goede kwaliteit, mooi bedrukt en supersnelle levering. Aanrader!