Moest lang wachten op bestelling,toen miste er een doos,heb contact op genomen en week later kwam de doos alsnog.maar door fout van mij zelf verkeerde doos nr doorgegeven.nu berichtje gestuurd of het nog hersteld kan worden.wacht op antwoord.kon ook niet gelijk alles openen, doos stond op de camping en ik moest wachten tot ik mensen had om te helpen.kan het niet alleen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke Toerse -kimmels
- Eric Mensink
zeer slecht, mijn bestelling van 12 april nog steeds niet binnen, ben er klaar mee.
Hoe zou je TRUUSK.com beoordelen?
- Netty leek vd
Geweldige service
- Andrea
Mooi, stevig en makkelijk in elkaar. Blij mee.
- M. Kuipers
Tot op heden niks ontvangen. Meerdere mails gestuurd en ontvangen dat ze erachteraan zouden gaan vervolgens zou het nogmaals opgestuurd worden maar niks meer vernomen! Ben dus niet blij heb het idee bedonderd te zijn
- Nancy.....
Ik heb vandaag mijn opbergbank aangekregen..prachtige bank . En tot tegenstelling wat andere zeggen .heb ik wel een antwoord gekregen op mail . Het enige nadeel..dat ik een beetje langer heb moeten wachten ..een paar dagen maar . Maar het was het wachten waard . Bedankt team truusk Mvg Nancy