Ik ben ontzettend blij met mijn ervaring bij De Lampfabriek in Rijsbergen. Vanaf het eerste moment viel me de vriendelijke en behulpzame klantenservice op, snel in reactie en met een persoonlijke aanpak. De lampen zelf zijn prachtige eyecatchers in huis. Ze geven niet alleen sfeervol licht, maar zijn ook van opvallend goede kwaliteit en ambachtelijk mooi afgewerkt, helemaal zoals je van een speciaalzaak verwacht. De montage verliep soepel en de levering was vlot en zorgvuldig verpakt, wat ikzelf ook als prettig heb ervaren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sofian
- Karekiet
Goede service, er ontbrak een onderdeel, dit werd zonder discussie zeer snel nagestuurd. We zijn zeer tevreden met onze aankoop.
Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?
- Raisa
Geen handleidingen bij ingewikkeld in elkaar te zetten lampen. Hebben de 6- en 7-delige Solara lampen aangeschaft en zijn met 3 mensen in totaal meer dan 6 uur bezig geweest om ze in elkaar te zetten en op te hangen. De wandlampen Aurum waren onmogelijk in elkaar te zetten met de meegeleverde schroefjes. We hebben zelf nog flink wat ringen moeten kopen om de lampen stabiel te krijgen. Ook doet een van de sensoren het niet goed, en krijgen we de lamp met heel veel moeite aan. Ook geen fijne klantenservice, bij retourmelding van een buitenlamp waren ze niet echt flexibel.
- John
Uiteidelijk na 18 dagen ontvangen in kwalieits verpakking.Hoewel het op de SITE stond dat het op voorraad lag in het magazijn.Bleek het magazijn in China te liggen.Wees eerlijk en vermeld dat op jullie SITE.De kwaliteit van de bestelde plafondlamp is "PRIMA".We kregen er zelfs lampjes bij.Het is geen ramp om het uit China te laten komen,zeker in dit geval van GOEDE KWALITEIT.Maar laat het de klant weten,daar heeft hij RECHT op!
- Nora
Prima levering, mooi produkt
- Ruud
Ik moest om een BTW factuur vragen, maar die kwam. Lamp is mooi en goed!