DHL heeft het pakket niet geleverd maar wel afgevinkt. De klantenservice heeft me snel geholpen en kundig geholpen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andy
- Iwan
Twee lampen besteld levering 3 tot 5 werk dagen heb contact opgenomen en in eens zag ik dat me bestelling voor uit was gegaan en ook contant gezocht via telefoon maar niet echt netjes geholpen heb aan gegeven dat me bestelling te laat is en dat ik het niet meer hoeft. Weert het toch geleverd. Ik weer belletje weert er niet eens opgenomen maar wet twee tellen later de retour tikken via mail. Vind allemaal vreemd en dan moest ik nog wel ff € 7.00 euro betalen voor de retour terwijl zij fout zijn moet ik betalen. Dus je bent gewaarschuwd om daar te bestellen heb nog nóóit dit mee gemaakt kijk uit.
Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?
- Thijs
Levering was bij ons wat traag. 25 april bestelling geplaatst, 7 mei geleverd. Ondertussen wel contact gezocht en onze zorgen werden zorgvuldig opgepakt. Product is verder goed zoals omschreven was.
- SK
Snelle levering en prima service!
- Nico
Goede service en vlotte levering! Ik heb 4 lampen besteld waaronder de Wabi Sabi lampen, en ben daar ontzettend blij mee.
- Simone
Klantvriendelijk bedrijf dat goed benaderbaar is en snel reageert. De lampen zijn mooi en precies zoals op de foto's