Op talloze e-mails is niet gereageerd. De bestelde lamp had een intense, onaangename geur en kwam rechtstreeks uit China. Nu worden er 7,- verzendkosten voor de retourzending van de lamp in rekening gebracht, terwijl ik de kosten zelf volledig heb gedragen, omdat de Lampfabriek niet op mijn e-mails over de omruiling heeft gereageerd. Een keer en nooit meer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Susanne T.Vertaald met AI
- Sophia
Prachtige lampen! Helaas was een lamp tijdens het transport beschadigd geraakt. Met de persoonlijke hulp van de klantenservice, heb ik inmiddels een nieuwe (onbeschadigde) lamp binnen. Erg tevreden!
Hoe zou je de Lampfabriek beoordelen?
- Onbekend
Goede klantenservice
- Ruben
Mooie artikelen en goede service!
- E v D
Goede service, snelle levering en prachtige lampen!
- Ilse
Ben heel blij met de lampjes.