Graag wil ik mijn ongenoegen uiten over mijn recente bestelling. Ondanks uw belofte van snelle levering duurde het meer dan twee weken voor ik mijn pakket ontving. De communicatie was verwarrend: geen werkende Track & Trace, verkeerde informatie over de bezorgdienst (PostNL i.p.v. GLS) en een chatfunctie die niet helpt. Uiteindelijk moest ik het pakket zelf ophalen. Dit is niet de service die u belooft. Graag ontvang ik een verklaring én passende compensatie.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- K
- Lotte
Hele snelle levering. Super resultaat!
Hoe zou je Mr. & Mrs. Green beoordelen?
- Claudia
Fijne producten, goede adviezen en snelle levertijden en altijd snelle reacties
- Cherry Mae Calunod
Good service!
- Ruby
Snelle levering, goede producten
- Nardie
Snel, duidelijk en altijd korting!