Verzenden gaat langzaam. Heb vorige week Woe een bestelling gedaan en tot op heden nog niks binnen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jacqueline Oolders
- Susanne De kroon
Ging eerst wat mis met de bezorging, maar dit werd snel en goed afgehandeld. Heel tevreden.
Hoe zou je Mr. & Mrs. Green beoordelen?
- Angelique
Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling, 2 mails en 2 telefoontjes aan gewijd. Nu schijnt het probleem bij de vervoerder te liggen en wordt mijn bestelling opnieuw toegestuurd. Wel vreemd dat ik van de vorige helemaal geen verzend mail heb ontvangen nu van de nieuwe verzending wel. Afwachten wanneer ik mijn bestelling mag ontvangen.
- Rico
Goede service
- Jolanda Weerden
Super snel en netjes geleverd.
- Marlies
Helaas kan ik nog geen review over de producten geven. Zijn na een week nog niet lieverd en klantenservice reageer niet.