Ik bestelde een cadeaubon van 100 euro via de website. Op de site stond een mooi voorbeeld van een bon die ik per mail zou ontvangen, om te printen. Ik ontving echter alleen een code per mail (nadat ik hier achteraan had gebeld). Ik heb toen via mail en telefonisch contact hierover gezocht. Maar hier kom niets aan gedaan worden. Als ik van te voren had geweten dat deze cadeaubon alleen maar een 16 letterige code zou zijn, had ik niet op deze website een cadeaubon besteld. Je wilt immers toch iets leuks aanbieden, zeker als het om een groot bedrag gaat.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corine Bosveld
- Henk KEURHORST
Ruim assortiment. Vriendelijke mensen.
Hoe zou je Buiten.studio beoordelen?
- Jessica Jonasse
Mijn verjaardagsfeest was echt geslaagd door Buiten.Studio. Fantastische hapjes van buitengewone kwaliteit, geweldige bediening, zeer gastvrij en alle afspraken zijn meer dan 100% nagekomen. Deze jongens beveel ik echt aan!
- Pauline
Snelle levering en goede kwaliteit
- Marcel Ravenshorst
Geweldige service en response op vragen. Vlotte levering, goede producten
- Chantal Janssen
Gewoon super slecht heb artikel besteld was op voorraad heb al 4 dagen niks vernomen van dat mijn bestelling verzonden is of wat dan maar ook niks bestellen hier