Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Babybum.nl heeft 104 5 ster reviews 104
Babybum.nl heeft 10 4 ster reviews 10
Babybum.nl heeft 2 3 ster reviews 2
Babybum.nl heeft 5 2 ster reviews 5
Babybum.nl heeft 10 1 ster reviews 10

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. A de J

    Al bijna 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een product dat op voorraad zou zijn maar nog niets ontvangen en geen bericht over een eventuele vertraging. Op geen enkele manier lukt het om in contact te komen. Erg vervelend.

  2. A.

    Te lang op bestelling moeten wachten (bijna 2 maand) en de communicatie was ook moeilijk. Geen compensatie gehad. Baalde er echt van. Communiceer beter met de klant en probeer te zoeken naar een oplossing!

  3. Hoe zou je Babybum.nl beoordelen?

  4. R

    Een bestelling maanden geleden geplaats volgende dag gebeld dat dit 3 a 4 weken zou duren. Inmiddels maanden verder en pakket nog niet binnen en krijg ook geen reactie via mail meerdere gestuurd en whatsapp ook geen reactie. Update: na dit bericht reactie gekregen en inmiddels het pakket en wat extra's erbij binnen gekregen

  5. Danielle

    De verzending duurt ontzettend lang waardoor ik heb aangegeven mijn bestelling te moeten annuleren. Krijg helaas geen reactie terug en heb al betaald. Snap niet dat dit bedrijf een 9.4 krijgt. Update: de bestelling is inmiddels terugbetaald. Vandaar dat ik de review van 1 naar 3 sterren aan heb gepast.

  6. Jenny Lazebnik

    Super snelle service en mooie producten. Dank!

  7. Johanna

    Na bijna een maand nog steeds niks verzonden en ik word volledig genegeerd. Heb meerdere keren gemaild, gebeld (en voicemail achter gelaten) en via whatsapp contact geprobeerd te maken en ze antwoorden gewoon niet terug. Bank kan me helaas ook niet helpen om mijn geld terug te krijgen want heb ook al die route geprobeerd. Vermijd deze webwinkel!!!!