Ik wacht al bijna 3 weken op mijn product en ik krijg geen reactie op email, whatsapp en voicemail. Totaal geen communicatie ontvangen behalve de bestelbevestiging. Ik heb helaas al betaald. Update: na het indienen van een geschil bij webwinkelkeur kreeg ik binnen twee uur een email dat ik mijn geld terug zou krijgen, dat is inmiddels gebeurd. Fijn dat het nu opgelost is maar jammer dat het op deze manier moest.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Geen product ontvangen en geen reactie
- Eveline Verweij-ter Borg
Goede en snelle communicatie en service
Hoe zou je Babybum.nl beoordelen?
- Ing
Verkeerd product geleverd en na weken nog geen reactie.
- Jennifer Blom
Na het telefoonnummer gebeld te hebben, belde Anja binnen een paar minuten terug. Het antwoord op mijn vraag moest ze even uitzoeken. Ze belde binnen 5 à 10 minuten alweer terug met het antwoord. De producten werden snel geleverd.
- Ita
Het verkeerde product is geleverd en nu al meer dan een week geen reaktie op mijn mail en via de app.
- Irma
Snel en goed verzonden