In eerste instantie was ik erg ontevreden. De helft van de bestelling ontbrak. Toen ik hierover per email contact opnam kreeg ik geen reactie. Toen ik nogmaals een week later een email stuurde is er wel telefonisch contact met mij opgenomen en uitleg gegeven over de situatie. Hierdoor is mijn ervaring positiever.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge
- Annemarie Kester
Verzending duurde erg lang, daarnaast heeft het redelijk lang geduurd voordat ik in contact kwam met de klantenservice
Hoe zou je Babybum.nl beoordelen?
- Ben Bresseleers
Meer dan 1 week wachten op bestelling en nog steeds niet geleverd.
- Roos Mulder
Vertrouwd adres, altijd snel geleverd. Vriendelijk, goede service en producten duurzaam verpakt.
- Johanna
Fijne producten, snelle levering en vriendelijke service
- Hester
Fijne webshop, mooie prijzen en goede uitleg via de mail erachteraan gekregen hoe de luiers het beste te wassen.