Nu voor de 2e keer besteld bij Kidsvibes en wat wordt ik blij van de mooie pakketjes! Ze doet zich zoveel moeite om het perfect te maken! Zo leuk de gepersonaliseerde spulletjes voor de kids! En dan ook zo mooi ingepakt, een mooi cadeautje om uit te pakken! Tot de volgende bestelling hihi
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- SerenaSofie
- Mel
Snelle en goede service . Zowel de teddy naam als het haar borsteltje met naam zijn van zeer goede kwaliteit . Ook werd het super leuk ingepakt en verstuurd !
Hoe zou je Kidsvibes beoordelen?
- Nicoline Mensink
Ik had een speenkoord besteld en die was heel schattig! Wel rekening houden met post.nl die er langer over doet als er een zondag en maandag tussen zit. Maar ben tevreden over de aankoop
- Roxanne Hoogendoorn
Prachtige cadeaus voor anderen en jezelf!
- Mandy Beks-Loomans
Voor de 2e keer besteld bij deze topper 🥰 weer super tevreden, mooie leuke producten en altijd mooi ingepakt. Heb zelf inmiddels de teddynaam, speenkoord, wagenspanner, borsteltje en de badcape. Denk ook niet dat het hier bij blijft hihi ☺️ mijn vriendinnetje is ook erg blij met haar kraamcadeautjes wat ik besteld had, dus mensen gewoon kopen kopen kopen!
- Kim Zuidersma
Een super mooie badponcho besteld. De naam is er heel netjes op geborduurd en bij Madelon is niks teveel gevraagd! Super tevreden! Pakketjes worden snel verstuurd en altijd mooi ingepakt. Echt een feestje om uit te pakken! Dankjewel!