Bestelling was helaas door postNL verloren geraakt. Kidsvibes pakte het heel fijn en snel op, was altijd vriendelijk en meedenkend. We hebben een oplossing gevonden. Uiteindelijk is 't pakketje toch terechtgekomen: wat een mooi product!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mireille
- Roxy Donders
Super leuke teddy naam besteld. Staat heel mooi bij het beige interieur van de baby kamer. Super service, snelle reactie op de mail.
Hoe zou je Kidsvibes beoordelen?
- Mandy Beks
Ik had een teddy naam en gepersonaliseerde speenkoord besteld. Verzending duurde eventjes, maar dat stond netjes op de site ivm vakantie. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de order en de verzending terwijl ze op vakantie was, dus super service. Ze zijn echt prachtig, ben er super blij mee!
- Maryam Zaghdoud
Snelle reacties en prachtig resultaat😍
- Cheyenne
Ik was nog helemaal niet bekend met kidsvibes tot dat ik het tegen kwam op insta. Ik heb er nu al 2x iets besteld en er gaan zeker nog bestellingen volgen! Hele fijne en mooie producten, leuke prijs en leuke acties, snelle en goeie service! Ik kan iedereen kidsvibes aanraden voor je eigen kindje of leuk voor kraam cadeautjes!
- Elise
Ik kwam Kidsvibes per toeval tegen op Instagram toen zij een actie hadden. Hier direct gebruik van gemaakt voor als kraamcadeau (en tevens ook voor mezelf). Omdat de naam van onze baby nog niet definitief was gunde Madelon ons alle tijd. De bestelling was werkelijk een feestje om uit te pakken. Over alles is nagedacht. Niet veel later daarom ook een tweede bestelling geplaatst. Helemaal super!