Super tevreden met onze gepersonaliseerde spulletjes, alles was perfect in orde en de levering was super snel! We bestellen zeker nog een keer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janne
- Dieke van Tol
Madelon heeft hart voor de zaak en maakt echt de leukste items met veel liefde. Ik heb diverse items besteld, met de naam van mijn dochtertje. De gepersonaliseerde items maken het super leuk, ook om cadeau te geven. Mooie kwaliteit en een leuke keuze aan verschillende items. Echt een aanrader!
Hoe zou je Kidsvibes beoordelen?
- Kim
Ik had een Teddynaam en Happyhorse met naam gewonnen met een te gekke winactie! Ik kreeg van Madelon extra tijd om de kleuren en de naam door te geven omdat wij nog niet zeker waten over de naam aangezien ik zwanger ben. Dit vond ik echt super tof. Madelon is echt een super lieve, meegaande vrouw die veel begrip heeft en geduldig met je omgaat. Omdat ik zoveel leuke dingetjes zag op de website heb ik naast de gewonnen artikelen ooknog het één en ander bijbesteld (ik kon het gewoon niet laten omdat het allemaal zo schattig is) Terwijl de service en producten al super tof zijn heeft ze ooknog extra cadeautjes voor de baby ingepakt🥺 Ik stond versteld en was enorm verrast! Ik ben Madelon super dankbaar en ze pakt alles super leuk in waardoor het echt als een feestje is om alles uit te pakken! Dit heb ik samen met mn zoontje gedaan en we hebben er echt van genoten😊 De kwaliteit van de producten zijn super en de naam staat overal echt mooi op! Ik ga hier zeker vaker bestellen in de toekomst en raad iedereen aan hier een bestelling te doen omdat de producten/prijzen in verhouding echt goed zijn en er daarnaast echt een top service word geleverd!
- M
Onze teddy naam binnen gekregen met gepersonaliseerde borstel! Heel blij mee, was groter als verwacht maar ziet er heel leuk uit. Nog even een plekje zoeken in de kamer en als het zover is gaan we het ophangen zodat de naam nog even geheim blijft. Ook hele leuke boxpakjes hadden ze dus die ga ik ook nog bestellen!!
- Claudia de Jager
Super service!! En mega blij met het resultaat.
- Kim Van Otterloo
Super blij met m’n bestelling!