Ik heb een speenkoord met naam besteld waar ik super tevreden mee ben! Wat heeft ze dat prachtig gemaakt! Ondanks dat het met de bezorging fout ging hebben ze me altijd super lief te woord gestaan, Up to date gehouden en zijn ze met een alternatief (welke uiteindelijk niet nodig was) gekomen. Ik kan niks anders zeggen dan dat ze echt hun klanten waarderen en dat ze altijd een top service leveren! Ik raad het dan ook iedereen aan om een kijkje te nemen bij hun geweldige webshop! Mocht je vragen hebben dan helpen ze je graag! ♥️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sibel
- Cheyenne Gips
Onwijs tevreden, super leuk en mooi speenkoordje! Daarbij was er ook nog eens een leuke actie. Levering duurde iets langer maar dit lag aan post NL. Kidsvibes kon hier niks aan doen. Werd wel heel goed door hun gecommuniceerd! Zal er zeker nog een keer bestellen!
Hoe zou je Kidsvibes beoordelen?
- Lianne
Super mooie producten en geweldige service! Als kraamcadeau heb ik een speenkoord en een badcape met naam besteld. Doordat ik laat was met bestellen, zou het cadeau niet op tijd binnen zijn. Door de super lieve reactie op mijn berichtje is mijn bestelling toch op tijd binnen gekomen. Volgende keer bestel ik zeker weer bij Kidsvibes!
- Iris Wanders - Vluggen
Fijn contact, goede service, mooie producten.
- Lisa
De service was meer dan geweldig. Omdat de lieve dame na het plaatsen van mijn bestelling en tag op Instagram zo onder de indruk was van ons verhaal, mocht ik een gratis cadeau uitzoeken. Ze dacht ook helemaal mee en alles verliep zo liefdevol! Net als alle prachtige gepersonaliseerde producten die ik ontving (speenkoord, badcape en de gekregen wagenspanner). Het assortiment bestaat uit producten van hele mooie kwaliteit tegen een goede prijs.
- Denise
Super blij met mijn speen koord en speen knuffel! Hele snelle levering en goed en leuk contact met Madelon! De producten zijn met liefde gemaakt en verpakt en dat is aan alles te zien! Zeker een aanrader en ik ga zeker nogmaals bestellen