Via Facebook terecht gekomen bij dit merk. Ik wist niet meer wat ik met mijn haar moest doen om het mooi te laten zitten. Het is namelijk ontzettend pluizig. Ik heb van mijzelf krullen/ slag en gebruikte altijd de stijltang. Ze hebben mij geholpen met een nieuwe haarroutine. Ik gebruik nu de 3D intensive Shampoo, Boostup conditioner, hairserum en hairmilk. Na één keer gebruiken merkte ik al zoveel verschil dat ik niet meer de drang heb om het te stijlen. Het is super zacht en niet meer pluizig. Ben zo blij met de producten en zou het iedereen aanraden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Melissa
- Soum
Snelle levering! Bestelling was zo thuis en hele fijne producten!
Hoe zou je Arganell Netherlands beoordelen?
- Noor
Ik gebruik al een tijdje de 3D Intensive Shampoo, de 3D Intensive Density Mask, de Hair Growth Oil en Hair Milk van Arganell en ik ben ontzettend onder de indruk van de producten en resultaten. De 3D Shampoo maakt mijn haar merkbaar glanzend. Wat mij vooral is opgevallen, is dat de shampoo mijn hoofdhuid gezond houdt. Ik heb een lange tijd last gehad van een geïrriteerde droge hoofdhuid, dus het was echt even zoeken naar een shampoo en producten die mij hierbij konden helpen. De eigenaar heeft mij uitstekend begeleid in dit proces en samen hebben we uitgezocht wat mijn haar nodig heeft. Hierdoor heb ik vol vertrouwen de producten van Arganell aangeschaft. Na enige tijd de 3D shampoo en Hair Growth Oil te hebben gebruikt, is mijn hoofdhuid een stuk gezonder geworden. Het 3D Haarmasker zorgt ervoor dat mijn haar gehydrateerd en gevoed wordt. Mijn haar is zijdezacht, gemakkelijk doorkambaar en voelt sterk en gezond aan. Na het douchen breng ik meteen de Hair Milk aan, wat ervoor zorgt dat mijn haar een mooie glans krijgt zonder vettig te worden. Ik gebruik de Hair Milk ook vaak voor extra bescherming voordat ik mijn haar föhn. De producten van Arganell hebben een vaste plek gekregen in mijn wekelijkse haarverzorgingsroutine. Ik ben zeer tevreden!
- Richella
Ik wist niet meer wat ik met mijn haar aan moest en kwam terecht bij Arganell. Ze hebben mij vriendelijk geholpen en advies gegeven hoe en wat ik het beste kon gebruiken. Mijn haar heeft zijn glans terug en ik heb eindelijk geen pluis meer. Nogmaals super bedankt voor de hulp en zeker weten dat ik iedereen jullie zou aanraden.
- Faat Bouz
Ik gebruik op dit moment al een paar maanden met tevredenheid de haar producten van Arganell. Los van dat mijn haar er gezonder & glanzender uit ziet, ruiken deze producten ook ontzettend lekker wat het gebruik extra fijn maakt. Ik raad het een ieder aan om te proberen en na het proberen, gegarandeerd dat je niet meer anders wilt.
- Sana's Socials
Ik kwam in contact met Arganell via Instagram. ik heb de D3 lijn uitgeprobeerd en sinds dien vaste klant! Mijn hele gezin gebruikt het nu. Tevens ben ik ook fan van de facewash. Het is elke cent waard! Ga zo door toppers