Top product! Voelt heel natuurlijk en fijn aan, en het ruikt heerlijk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Soulyman
- Zeynep
Ik was eigenlijk sceptisch, tot lieve eigenaar van Arganell mij meer info gaf en ik was al gelijk enthousiast. Heb toen shampoo en conditioneer besteld, ze heeft proef potje van hairmilk ook erbij gezet en tot mijn verbazing heb ik mijn golvende haar terug gekregen. Zo glanzend en gezond! Gelijk weer nieuwe bestelling gedaan en ik kan al niet wachten om die hair growth oil en hairmilk te gebruiken. Ik geloof zeker dat ze ook wonderen doen. De oude producten die ik gebruikte, waren waardeloos en pluizen kwamen steeds terug maar na Arganell, zijn ze verdwenen! Kortom, heel erg blij mee en ik word al een vaste klant!
Hoe zou je Arganell Netherlands beoordelen?
- Soumia
Ik ben enorm tevreden met de producten van arganell. Gebruik ze nu geruime tijd en zou niets anders willen. Daarnaast is de service top!
- Naima
Wonderproducten van Arganell: Een echte aanrader! Ik gebruik nu al een tijdje meerdere producten van Arganell: de shampoo, het haarmasker en de haargroei olie. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat deze producten echt een wonder zijn voor mijn haar. De shampoo is absoluut fantastisch. Het laat mijn haar achter met een zijdezachte gloed die ik nog nooit eerder heb ervaren. Daarnaast gaat de shampoo ook nog eens super lang mee, wat echt een pluspunt is. Het haarmasker voelt zo voedend aan. Elke keer dat ik het gebruik, merk ik hoe mijn haar weer tot leven komt. Het geeft mijn haar de verzorging die het nodig heeft, en het resultaat is altijd prachtig. De natuurlijke haargroei olie heeft een genezende werking op mijn haar. Sinds ik het gebruik, merk ik duidelijk dat mijn haar gezonder en sterker is geworden. Het is echt een must-have voor iedereen die zijn haar een boost wil geven. Wie deze producten nog niet in huis heeft, ga alsjeblieft snel bestellen! De prijzen zijn ook erg schappelijk, wat het nog aantrekkelijker maakt. Ik ben een super tevreden klant en kan Arganell van harte aanbevelen!
- Zahra
Ik ben zeer tevreden over alle haar producten en ze ruiken ook nog eens heerlijk. Mijn haren zien er gezonder en glanzender uit.
- Kaoutar
Ben super tevreden met de producten. Zowel ik als mijn dochters merken een groot verschil. De 3D shampoo is heerlijk en mijn haar is niet meer zo droog als voorheen. Ook de conditioner en het haarmasker zijn een uitvinding voor de klitten in het haar van mijn dochter! Na het zwemmen was dit altijd een gevecht. Door het gebruik van de masker is het uitkammen echt een stuk makkelijker. Wij zijn super tevreden!