Goede en snelle service maar niet goedkoop Twee tubes zalf gekocht omdat ik te lui was (en nog altijd ben) om even zelf de deur uit te gaan. Normaal kosten die weetikveel , 4 of 5 euro per stuk in de winkel. Nu kwamen daar niet alleen verzendkosten bij maar ook behandelings- of dossierkosten en was ik in totaal dik 20 euro kwijt. Met producten zelf is verder niets mis hoor maar wie lui wil zijn moet daar dus wel dik voor betalen. Letterlijk, want wordt tijd dat ik weer eens naar mijn werk kan gaan (op de fiets)
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fikkie
- Martine
Snelle levering, goede communicatie, geen gezeur Nu twee keer hier besteld, beide keren heel snel geleverd, bij laatste levering was een product niet voorradig, ik kreeg een mailtje en het bedrag werd direct terug gestort.
Hoe zou je De Weegschaal GezondheidsWinkel beoordelen?
- Carlo
Geweldig Goede communicatie en vlotte verzending.
- Merel
Goede snelle service Goede service producten op tijd geleverd
- Henk
Zie onder Service is goed, keurig op tijd.
- nico
super service Super service en snelle reactie !! Groet Nico