Zeer tevreden met deze mooi urn daar heb ik de zakjes as van mijn 2 overleden caviabeertjes in gedaan ook opgevuld met witte zand
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Denise Kramer
- Thérèse Venema-Mirck
Een prachtige houten urn.een robuuste urn passend bij mijn robuuste man.
Hoe zou je Urn Store beoordelen?
- HK Ouwens
Super snel verzonden en de urn is heel erg mooi!!!
- Angela
Snelle bezorging en een lief kaartje erbij
- Denise
mooie urn! ook heel lief dat er een hand geschreven kaartje bij zat :)
- M.C
Nette bezorging.