Goeie service en zo leuk ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Josje Woudsma
- Wendy
Mooie spullen, snel verstuurd en leuk ingepakt😍
Hoe zou je Crea Gea beoordelen?
- Margriet
Super snelle levering en zoals altijd weer onwijs mooi verpakt. Haast te mooi om uit te pakken gewoon. Een cadeautje voor jezelf!
- Linda
Oh.. wat een mooi groen verrassingspakket heb ik besteld… Heel mooi alles op elkaar afgestemd. Het is echt een ‘feestje ‘ om, wat zorgvuldig is ingepakt, uit te pakken….
- Mieke
Wat een leuke artikelen in de shop en de service is top. Het was weer een leuk pakket om uit te pakken
- Mirjam
Snelle levering . En de Washi tape is prachtig en het maakt niet uit welke je kiest . Ze zijn allemaal echt prachtig . Alles verpakt als een cadeautje waardoor het uitpakken nog leuker maakt .