Ik heb de afgelopen tijd met regelmaat besteld, en het is echt zo leuk om steeds weer alles uit te pakken! Alles zit zo mooi/netjes ingepakt. Overal is aandacht aan besteed. Altijd een aantal leuke sample's erbij... hele fijne duidelijke webwinkel, altijd fijn contact, alles wordt gelijk verstuurd, kortom een dikke 10! Helaas kun je maar af en toe een review plaatsen anders zou ik het zeker elke keer doen😊
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Caroline
- E.
Super snelle levering en ook weer heel leuk ingepakt, dankjewel!
Hoe zou je Crea Gea beoordelen?
- Joke
Altijd een feestje om uit te pakken. Super mooie spulletjes elke keer weer wat nieuws. Leuke webwinkel en altijd goed contact en goeie service.
- Justine De groot
Leuke webshop: website is goed ingedeeld en ze heeft mooie spullen. Altijd vriendelijk contact. Bovendien ook leuk ingepakt (ook met een bonussetje) En snelle levering!
- Marianne Gans-Bloemen
Zeer snelle service, goed en heel leuk ingepakt. Er zat ook nog een extraatje bij, waarvoor mijn dank! Ik zal deze site zeker regelmatig bezoeken
- Shari Van kemenade
Hele snelle service en altijd heel mooi ingepakt en je krijgt altijd iets erbij🥰