Wederom netjes verpakt alleen lag de display deze keer in de kreukels maar geen probleem had de vorige nog. En wèèr post nl heeft er wèèr moeite mee😡 een brievenbuspakket??? Komen gewoon dagen later.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- CK
- Ton
Zeer snelle levering van de bestelde artikelen, de andere dag al in huis ( brievenbus pakketje)
Hoe zou je Temming1en2 beoordelen?
- Rina
Zeer snel geleverd. Prima verpakt.Hier ga ik vaker bestellen.
- Tevreden roker
Geweldige service en snelle levering
- X
Snelle levering, goede service
- Karin
In een woord fantastisch, supersnelle levering!