Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mijn Magazine Shop heeft 1887 5 ster reviews 1887
Mijn Magazine Shop heeft 715 4 ster reviews 715
Mijn Magazine Shop heeft 187 3 ster reviews 187
Mijn Magazine Shop heeft 123 2 ster reviews 123
Mijn Magazine Shop heeft 190 1 ster reviews 190

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. gea wijgers

    accoord, zeer tevreden.

  2. George

    Na aankoop van een radioinstallatie door een zeer slechthorende oudere (86) dame welke na bezorging niet goed beviel werd deze (inderdaad wel na verlopen van de twee weken retourzendings periode) niet onder coulance teruggenomen. Ook na herhaalde uitleg en communicatie waren zij zeer onwelwillend. Bij aankopen bij MAX door in dit geval een gehoor-gehandicapte oudere mag wel wat meer coulance worden toegepast. Nietszeggende mails mogen achterwege blijven (hartelijk dank voor uw bericht, helaas kunnen wij niets voor u doen, met vriendelijke groeten). MAX, deze magazine shop is geen pluim op jullie hoed! 18/12/24 Dank voor uw antwoord; echter de grens die u trekt is aan u. 'Ergens' is aan u. Het product is nog niet gebruikt, dus kan worden doorverkocht. Eventueel na aftrek van uw kosten. Neen, tot nu toe werd er geen échte moeite van uw kant gedaan.

    Reageer
  3. Hoe zou je Mijn Magazine Shop beoordelen?

  4. Marian Blom

    Goede kwaliteit

  5. Paulina de Roo

    Smartwatch met snellader besteld. Snellader bleek niet leverbaar meer. Jammer, nu moest ik erop uit om er eentje aan te schaffen. Levering door drukte een dag uitgesteld, daar heb ik alle begrip voor. Op de nieuwe leverdag geen pakje ontvangen, volgens de chauffeur van GLS lag het pakje nog in het depot en zou het de volgende dag alsnog worden gelevert. Niet dus. Wel een melding in de GLS-app dat het pakje was afgeleverd. Dus ook niet. Vervolgens radiostilte. GLS is niet telefonisch bereikbaar, alleen via mail. Ineens weer een mail dat het pakje onderweg is. Verschillende malen een update met steeds wisselende data, heel verwarrend. Aangegeven bij GLS dat het pakje bij de buren afgegeven kon worden, vervolgens vinden we het pakje natgeregend in de voortuin.

    Reageer
  6. J A Johann

    Goede service

  7. M.W.

    Mijn bestelling werd incompleet geleverd.

    Reageer