Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mijn Magazine Shop heeft 1884 5 ster reviews 1884
Mijn Magazine Shop heeft 711 4 ster reviews 711
Mijn Magazine Shop heeft 186 3 ster reviews 186
Mijn Magazine Shop heeft 123 2 ster reviews 123
Mijn Magazine Shop heeft 188 1 ster reviews 188

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mien van Loon

    alles w

  2. Lucie Hoge

    Goede zorg.

  3. Hoe zou je Mijn Magazine Shop beoordelen?

  4. Marie-Huberte

    Geweldig artikel dat gepresenteerd werd in Max Magazine. De bestelling was gemakkelijk en de levering, nadat enkele problemen opgelost waren, was uitstekend.

    Reageer
  5. Y.

    Veel gedoe om retourzending voor elkaar te krijgen. Erg duur om twee pakketten naar twee verschillende adressen retour te zenden, twee keer retourskosten. Voor mij geen bestellingen meer bij MAX.

    Reageer
  6. Jan Thijs

    Prima levering

  7. I.Bis

    Op 3 november 2024 een bestelling geplaatst, LEVERTIJD binnen 3 werkdagen stond op de site vermeld bij het artikel. Mooi, dan zou 7 november binnen zeker haalbaar moeten zijn, zelfs dan nog op tijd. De 4e werkdag, 7 november, heb ik gebeld naar de klantenservice, aangezien ik zelfs nog geen track& trace code had ontvangen. Volgens de medewerkster zou de leverancier het in 3 werkdagen VERZENDEN. Levertijd betekent niet tijd tot verzending, in mijn opinie en zet dat dan ook niet als zodanig op de site. Ik had bij het eerste gesprek al aangegeven dat als de kleur van voorkeur niet beschikbaar was, het ook een andere kleur mocht zijn. Op 11 november weer gebeld, want ik had nog steeds geen enkele reactie en ja, spambox gecheckt. Er werd me gemeld dat er was gemaild met de vraag of het een andere kleur mocht zijn. Pardon? 1 dat had ik al gemeld, 2 er is niets naar mij gemaild en heus, na al vanaf het begin van dat de computers er zijn er mee te werken ben ik zeker geen digibeet. Enfin 12 november werd t bezorgd. Toch jammer dat we op de dag van die verjaardag niet met het gewenste gezamenlijke cadeau aan konden komen.

    Reageer