Het is zo mooi verpakt dat het een feestje is om in de brievenbus te ontvangen. Hier is echt aandacht aanbesteed en super snel in huis!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim
- Anne
Ik heb weer prachtige oorbellen ontvangen. Voor ik het wist lagen ze in mn brievenbus, leuk verpakt. Dankjewel Mariël!
Hoe zou je PhiVi sieraden beoordelen?
- Lisette
Super leuke middag gehad, prachtig aangekleed, ruime keuze aan kralen en bedels. Een zeer geslaagd kinderfeestje (11/12 jarigen)!
- Ans Smits
Ik had een workshop en heb daar een ketting gemaakt , precies in de kleuren die in een rok zaten die ik voor een feestje aan wilde doen. Mooie armband en oorbellen er bij gekocht, in die zelfde kleuren. Prachtig
- Christy
Mooie ketting en geweldig verpakt om kado te geven
- Fem
Mooie oorbellen ontvangen. Verrast door de moeite die is gedaan om de bestelling heel leuk in te pakken. Bedankt!