Heel leuk armbandje, voor mijn normale polsdikte echter ‘iets’ klein met de elastiek.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- AHA
- kathleen david
De groene steentjes waren groter dan verwacht. De anderen waren super mooi!
Hoe zou je PhiVi sieraden beoordelen?
- Lieke
Het was een erg leuke avond. Veel keuze en voldoende materiaal.
- Maya De Bij
Met liefde ingepakt. Was echt letterlijk een cadeautje om uit te pakken. Hou jouw site zeker in de gaten.
- Diana van Loon
Snelle levering. Heel erg leuk en lief ingepakt. Erg veel aandacht aan besteed en het product zag er nog mooier uit dan op de foto. Heel erg blij mee. Dankjewel.
- Marijke
De armbanden zijn van goede kwaliteit en mooi verpakt. De levering was snel. De armbandjes zitten wel wat krap ondanks dat ik smalle polsen heb. Misschien in meerdere maten maken?