Ik heb een bedelketting (witte parels met gouden bedels) en oorbellen (goud met zelfde parel) besteld, ik was al verliefd op het setje, maar toen ik het binnen kreeg helemaal, en dan de verpakking 😍 prachtig en de extra cadeautjes 👌 En het persoonlijke kaartje maakte het compleet 💜 echt een dikke aanrader!! Bedankt Mariél 🌸
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elles
- Anne
Mooie sieraden, en fantastisch ingepakt met altijd een smakelijke attentie erbij!
Hoe zou je PhiVi sieraden beoordelen?
- Pauline
Goede service ziet er heel mooi uit
- Eeckeleers VANESSA
PRACHTIG INGEPAKT´HEEL FIJN GEDAAN´MERCI!HOOP DAT MN MAMA BLIJ IS MET OORBELLETJES...GRTZ👍👌
- Heidy
Super vriendelijk contact en mooie sieraden.
- Angelien Hogenkamp
Mooie sieraden, top service, Met liefde en aandacht aan gewerkt. Fantastisch ingepakt. Een aanrader👌