Ik verwachtte mijn bestelling Slecht communicatie, ik heb gehoord dat er komt binnen twee weken maar tot nu niks is geleverd, en ik heb nog e-mail gestuurd maar geen antwoord. Op de website stond dat bestelling tijdens herfstvakantie is vertraagd maar ik heb om 30/08 tent besteld en vandaag 22/09 niks ontvangen of een informatie gekregen over de bestelling. Het begint al koud te zijn ik vind klantenservice echt slecht. Sorry I am dissappointe
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dorcas Yeboah
- Peter van Oostenbrugge
Snelle reactie
Hoe zou je Bakfietscentrale beoordelen?
- T Langeveld
Super hoor je alleen de bezorger had de banden onder de aanhanger.neergelegd die voor mijn deur staat. Niet zoals t hoort toch!?
- Marc breynaert
Alles met veel zorg gelevert
- Henny Dogge
Kwaliteit gordels voor de bakfiets. Snelle levering en afhandeling. Gewoon goed
- Fam. de Zeeuw
Prima advies, goede vriendelijke mensen met een zeer goede service