Mooie kleur en ruw oppervlak. Perfect afgewerkt. Styrofoam binnen als isolatie bij warm en koud weer. Ik heb er 4 gekocht en zal hier meer kopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Krystian Doschk
- Monique Kuperus-Bouma
Netjes afgeleverd, communicatie via de mail verliep prima.
Hoe zou je Polyesterplantenbakken.nl beoordelen?
- Nathalie Van Laere
Snelle en correcte afhandeling. Zeer goed verpakt ook! Een aanrader.
- M. Bouwman
Mooie plantenbakken! Met zorg verpakt en verzonden. Wel wat later dan de verwachte, aangegeven datum, omdat ze niet op voorraad waren. Een mailtje zou fijn geweest zijn. Daarom had ik zelf even gebeld om te vragen waar ze bleven. Blij met het resultaat.
- Niels Schuurman
Fijne webshop met duidelijke informatie over de producten. De levering ging alleen niet volgens afspraak. Ik heb telefonisch een leverdag afgesproken maar dit is niet nagekomen. Op de afgesproken dag was er geen enkel teken van levering, geen track en trace, geen bericht, niks. Daarom belde ik de klantenservice. Die gaven aan dat PostNL vertraging had en dat ik nog een paar dagen geduld moest hebben. Een paar minuten later kreeg ik een oude track en trace die niet werkte en kort daarna kreeg ik ineens een kersverse nieuwe track en trace met levering volgende dag. Ze waren dus vermoedelijk gewoon vergeten om mijn bestelling volgens afspraak te verzenden, snel een nieuw label aangemaakt en mijn bestelling alsnog verzonden. Ik heb dus 2 vrije dagen moeten inleveren om thuis te zijn voor levering en jammer dat ze daar PostNL de schuld van geven. Ook geen excuses ontvangen. Volgende dag wel netjes de bestelling ontvangen op een pallet. Goed verpakt en de producten zijn top.
- Esther
Blij met de mooie polyesterbak voor mijn kruiden op het terras. Heldere communicatie over levertijd en goed verpakt tijdens transport.