Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Viervoeter heeft 229 5 ster reviews 229
Viervoeter heeft 39 4 ster reviews 39
Viervoeter heeft 7 3 ster reviews 7
Viervoeter heeft 8 2 ster reviews 8
Viervoeter heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter

    Automatische kattenbak besteld. Ik heb drie katten en alle drie maken ze er graag gebruik van. Ik heb ook nog twee "normale" bakken laten staan en die worden veel minder gebruikt nu. De bak doet wat hij moet doen. Zakjes moet ik voor mijn gevoel vaak vervangen. Ook blijven klonten nog wel eens plakken aan de achterkant van de bak. Maar dat zijn kleine dingen. Ik ben overwegend positief over de bak en hoop dat hij het nog heel lang zal doen.

  2. JaBe

    Snelle levering. Product goed verpakt en doet wat het moet doen.

  3. Hoe zou je Viervoeter beoordelen?

  4. Marjanka Hoogeweg

    Snelle levering. En de drinkbak werkt super. Mijn honden en kat. Drinken meer en rustiger. En de kat vind het geweldig om met het water te spelen.

  5. Lotte

    Snelle levering!

  6. Jacco

    Levering was goed geregeld, tot zover over Viervoeters erg tevreden. Ik had een automatische kattenbak en een drinkfontijn. Ze hadden de twee producten bij elkaar in de doos gedaan, scheelt weer in de bezorgkosten en belasting van het milieu. Drinkfontein is prima gadget. Poezen vinden het interessant. Hebben wel het bovenste bakje er af gehaald tijdens het onderzoeken, maar dat is nu nog maar 1 keer gebeurd. Over de automatische kattenbak heb ik nog mijn twijfels. Ik heb 2 Maine Coon poezen van 1,5 jaar oud, dus nog niet 100% uitgegroeid. Als zie piesen in de kattenbak (model 2024) komt hun kont tegen de rand en de pies blijft dus niet binnen. Ook lag er vanmorgen een klont van een piesbal voor de kattenbak, geen idee hoe dat ineens eruit komt. Ben benieuwd hoe Viervoeters omgaat met niet tevreden geld terug, want de doos heb ik inmiddels niet meer.

  7. Sandra

    Goede service en netjes geleverd