Zoom onder en boven heel ruim, maar de zijkanten van het screendoek zijn niet gefixeerd, dus deze screens zullen snel uitrafelen en terug vervangen moeten worden. De vorige doeken hebben het 25 jaar uitgehouden! Ik heb spijt dat ik bij dit bedrijf besteld heb. Zonde van het geld en het werk om ze te monteren. De screendoek zelf is wel goed materiaal, maar zo lever je geen bestelling af. De voorgestelde levertermijn, daar houden ze zich ook niet aan, na meer dan een maand wachten en een mail waar alles bleef werd deze troep aangeleverd met een gratis plastiek zonnebrilletje van een halve euro.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stein Coppens
- Bob Oorsprong
Bij het bestellen is er een mogelijkheid om een bestand toe te voegen, dit hebben wij gedaan in de vorm van een tekening om duidelijk te maken hoe de tourniquets geplaatst moeten, dit is volledig genegeerd. Hierdoor zitten wij nu met doeken die we niet kunnen plaatsen. Contact vanuit k&k was simpel en gewenst geweest. Gebeld met een zeer niet klantgerichte klantenservice. Geen 1x Oh wat vervelend. Nog geen oplossing geboden. Dure doeken waar we niks aan hebben.. Bezorging ging in ons geval met GLS, pakket werd in een compleet verkeerd dorp bezorgd. Waar wij het zelf hebben opgehaald.
Hoe zou je K&K Zonwering beoordelen?
- Dennis Trip
Was helaas niet duidelijk welk doek welke maat had
- Anne de Vries
Ben super blij met gekochte screen doeken met zuignappen van K&K zonwering. Heb er drie doeken gekocht op maat laten maken en zit perfect. Had er nog twee bij willen bestellen alleen zitten die ramen buiten Balkan waar je moelijke capriolen moet uit halen om ze op te hangen . Dus daar nog even over denken .
- arnando van den heuvel
Vermeld bij de producten het aantal ipv erbij te zeggen zuignap/zuignappen dat is heel verwarrend
- Wilko de Jonge
Betrouwbaar, eenvoudig telefonisch te benaderen. Duidelijke communicatie! En het product is netjes en kwalitatief erg goed!! Aanrader!!