Super snel geleverd! En erg mooi, blij mee! Bedankt
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kayleigh Nijland
- Josee
Snelle levering en zo'n mooie mand, echt prachtig.
Hoe zou je Kraamcadeau4u beoordelen?
- Ester
Ik heb voor de geboorte van mijn zoon een goed gevulde mand met naam mogen krijgen. Ik ben super blij met de stevige en mooie mand! Alles is zorgvuldig samengesteld en de inhoud van de mand was super leuk. Echt een aanrader!
- Wat een mooie mand. Zo leuk om dit als kraamcadeau te mogen weggeven
Goede service
- Chantal
Snelle levering en het product is helemaal zo als verwacht. Super, echt heel blij mee!
- Els van der Linden
Super mooie mand en mijn vriendin waar ik de mand voor kocht is er erg blij mee! Echt een aanrader!!