ontzettend leuk om kado te geven, ontvanger was er super blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Trude Philips
- Jiska
Wat was mijn vriendin er blij mee! Goede service, mooi verpakt.
Hoe zou je Green and Blossom beoordelen?
- sonja stegeman
mooi product, leuk om een hand geschreven kaartje er bij te krijgen. mooi optijd geleverd.
- Rowena
Het voelt fijn, ruikt lekker en was heel mooi ingepakt, bedankt!
- Brenda Verheijen
Leuke cadeautjes en supersnel in huis!
- Anita
Geweldige service, snel bezorgd en met zorg ingepakt.