Snelle levering! Mooi product! En een hele lieve persoonlijke bericht erbij!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Merete Willemsen-Olsen
- Chaimea Farssi
Ik had een cadeau besteld voor een collega, en aangegeven of ze het wilde inpakken. Ik had niet verwacht dat ze het zo mooi zouden inpakken en met een lieve handgeschreven kaart erbij. Het cadeau was ook goed in de smaak gevallen! Ik zou ze zeker aanraden!
Hoe zou je Green and Blossom beoordelen?
- Ingrid
Snelle levering, zorgvuldig verpakt en een kleine attentie erbij.
- Sandra Dilberovska
Ik ben zo blij met mijn bestelling, nu al voor de tweede keer! Het kwam super snel aan en Marleen is echt ontzettend lief en behulpzaam. Heel erg bedankt!
- Marina Riphagen
Snelle levering. Producten zijn precies als wat je krijgt te zien op het web. Een cadeautje om uit te pakken.
- Laura Hopstaken
Snelle levering, netjes verpakt, top!