nu 2x trui besteld, heel blij mee, tshirts vielen te klein uit, retour gestuurd, keurig geld terug gekregen helaas geen antwoordnummer, dus verzendkosten zelf betalen, goede kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- sjoerd
- Riet
Snelle en duidelijke afhandeling. Kleding is van een mooie kwaliteit.
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Aukje Klaver-Dijkstra
Helemaal top.
- Mirjam
Snelle service. Bestelling keurig verpakt.
- Anneke
Had een fout gemaakt bij de bestelling, en al betaald. Snel een mailtje er achteraan. Kreeg het te veel betaald terug en de bestelling was er snel.!!!!!
- C.J. Kok
Beloofd en gedaan.