Het gaat niet over jullie maar over het verzendbedrijf DPD paketservice die jullie gebruiken. Het pakket is nog niet binnen, krijg geen antwoorden. Zou er moeten zijn maar is er niet. Melden dat we niet thuis waren, met zijn twee thuis en bel werkt. Service punt heeft geen antwoorden. Baal hier enorm van, ga woensdagmiddag op vakantie en had dit mee willen nemen. Zou hier voor een ander gebruiken met goede landelijke dekking.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robbert Schul
- Anja Nonhebel
Goeie kwaliteit spullen
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Ineke
Directe communicatie, binnen 12 uur geleverd , kwaliteit sweater als vanouds
- Karin
Goede prijs en Curve t-shirt paste goed nadat ik de maattabel bestudeerde. Ik hoop dat er meer keuze in kleuren komt. De stof is van goede kwaliteit. Echt mooi.
- Steffi
Sehr gute Qualität, super Service!
- A v Dijk
Mooie prijzen ,goede kwaliteit!