Super mooie kwaliteit. Inmiddels 4 damesshirts hier gekocht. Blijven prachtig in de was. Vallen idd wat ruim maar door de 3/4 lengte van de mouwen, is dat geen probleem. Vlotte levering met DPD. Ook vragen aan de klantenservice werden de snel en correct beantwoord.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid J.
- Anneke Roth-Michielse
De regenjas met teddyvoering voldoet volledig aan mijn verwachtingen, ik ben er blij mee
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Marijke van Giffen
Mooie kwaliteit, snelle levering en goede prijs
- Monique
Mooie kleding, goede kwaliteit. Snelle levering en goede service
- E.C.
Ruime keuze, snel verstuurd.
- Riek Nieuwenburg
Jammer dat er in de folder geen prijzen staan