Maten vallen iets kleiner bij het vest Maar heerlijk warm Tshirt is de juiste maat Snel geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjan Ter Horst van Delden
- Sokkenbuurt Zeemanskoor
Goede service, vlotte levering en de bestelde goederen
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Gert Schipper
De kwaliteit van de truien is in vergelijking met de prijs erg goed.
- Krysia
Fijne t-shirts voor een bijzonder aantrekkelijke prijs.
- Carin Kuypers
Prachtige kwaliteit en supersnelle levering.
- Inge Wolters
Bij beschrijving staat: vest valt ruim, niet mee eens, door het rechte model sluit 3XL voor aangegeven maat 48 mij maar krap aan Op het ingestikte waslabel lees ik dat t vest bij wassen 5% krimpt, dat liever bij het was voorschrift in de shop vermelden! Mouwlengte prima en verder prima vest