Positief is de kwaliteit van de prachtige regenjas die ik heb besteld, maar, Ik bestel een Xl en deze is te groot, dus wil ruilen voor een L, maar… ik betaal 8.50 verzendkosten voor retour. Het was beter geweest dat ik twee maten had besteld tegelijk, want dat had me 1x verzendkosten gescheeld (wanneer de L ook retour zou moeten) Ik ben ontevreden over de hoogte van mijn retour verzendkosten, die volledig voor de klant zijn. Het mailcontact met de klantenservice is zeer correct en vriendelijk, daarom hiervoor een chapeau en twee sterren extra
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- retour en verzendkosten
- Do Verheijen
Goede kwaliteit. Niet duur!!
Hoe zou je BRETON STRIPE beoordelen?
- Karin S
Tip top, binnen 24 uur bestelling in huis
- Claudia Tiehatten
Prima service bij het omruilen naar een andere maat met behulp van het retourformulier. Ik vind de maatvoering/ maattabel wel verwarrend voor de grotere maten.
- Riet Terlouw
Goede en snelle afhandeling. Ik heb een fout gemaakt in de bestelling. Na een msil gestuurd te hebben is het snel verholpen zodat ik kreeg wat de bedoeling was.
- Annelies
Snel geleverd en leuke shirten.