De behandeling was prima, alles werd duidelijk uitgelegd e de gehoorgang is weer schoon. Waarom geen 5 sterren? Vanwege de waardeloze chatfunctie. Op mijn vraag, gesteld op 28 april om 09.43 heb ik vandaag, 14 mei 08.58 nog steeds geen antwoord. Gelukkig loste een telefoontje naar het hoofdkantoor de kwestie op, maar biedt deze service dan niet aan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tony van den Berg
- Annelies
Ik kon heel snel geholpen worden t personeel was vriendelijk en duidelijk!
Hoe zou je EarwaxShop beoordelen?
- Orly
Nooit een reactie gehad na mijn plan verzoek..
- Erwin Van Den Hoek
Heel vriendelijk en professioneel
- Christina Hart
Ik ben bij Hoorstudio Bussum geweest om mijn oren schoon te laten maken. Ze waren helemaal dichtgeklapt en ik kon snel een afspraak maken. Ik ben geweldig geholpen. Er werd rustig de tijd voor genomen en het deed geen pijn. Heel wat fijner dan dat uitspuiten met water dat ze bij de huisarts doen. Bedankt, ik hoor weer!
- Sacha
Deskundigheid en gastvrijheid staat hoog in hun vaandel. Je kan snel terecht voor een afspraak.