Super mooie beker met naam, ik ben er heel erg blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anita Verbaten
- Nicole
Twee paar auto onderzetters besteld. Eén voor mezelf en één om kado te geven. Ze werden netjes verpakt, op tijd geleverd. Mooi product. Ik ben er heel blij mee. Ik had nog wat vraagjes over een ander produkt dat ik op het oog had en de communicatie verliep precies zoals dat hoort. 5 Verdiende sterren. Ga zo door Creasowl!
Hoe zou je Creasowl beoordelen?
- Ashley
Mooie bekers, snelle levering 👍
- Karin Mulders
Super! Goeie kwaliteit
- Rianne Akkermans
Vrij goed, snelle levering. Heel tevreden
- Kim.T
Geweldig unieke producten en de prijs valt ook reuze mee voor de kwaliteit. Snelle verzending. Helemaal blij met deze website.