Prima en snelle levering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mien Batstra
- Eugène
Bijna 3 maanden gewacht op onze bestelling, onze kleur rollator was niet op voorraad en het zou 4 weken duren....niet dus. Telefonisch niet bereikbaar en via de mail wordt er ook nauwelijks gereageerd. Je krijgt geen leveringsupdate. Als je aangeeft dat je niet tevreden bent met de gang van zaken wordt er doodleuk gezegd dat ze wel reageren maar dat je zelf de mailtjes hebt gemist?....Denk het niet HalloVitaal. Slechte ervaring, voor ons nooit meer.
Hoe zou je HalloVitaal beoordelen?
- Hielke Graaf
Snelle service,top
- Ellen van t Spijker
Bestelling is goed verlopen, na enkele dagen had ik de rolstiel binnen en het ziet er prima uit.
- Frank van Baal
Moest erg lang op de bestelling wachten en op vragen per e-mail werd pas na weken gereageerd.
- Rene
Het liefst zou ik 0 sterren geven. 1 ster is nog teveel. Het product was ‘‘s ochtends besteld. Voor mijn moeder die slecht ter been is. Voor 16:00 uur bestellen en dan zou het 1e werkdag erna geleverd worden. Na 5 dagen nog niets binnen. Wel betaald. Telefonisch erg slecht bereikbaar, na 15 minuten iemand aan de lijn. Zeer onbeschoft, ik kon geen tussenvraag stellen. Er zou een probleem met betaling zijn terwijl het bedrag bij mij meteen is afgeschreven. Er is beloofd het vandaag toe te sturen maar het vertrouwen is 0,0. Totaal niet klantvriendelijk !!!!