Alles is netjes we hebben alleen 1 glas zat wat beschadeging aan maar daar kwamen we achter toen alles al opgehangen was
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suzanne Nijhof
- Sylvia Zwaal
Er was wat misverstand over de levering maar dat was met de klantenservice goed opgelost
Hoe zou je Meubelista beoordelen?
- Annika Hofmans
Snel
- Marleen
Mooi product en goede service!
- Laila
Snelle levering, zeer mooie tafels kwaliteitsvol en heel goed verpakt!
- Elise Feringa
Ontzettend goede service Mooie producten