Dankjewel! Ben er erg blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Melisa Varlik
- Britt
Lamp besteld. Helaas was een fitting kapot bij levering. Dit gemeld aan de klantenservice en kreeg al snel reactie. Ik heb een foto opgestuurd van het kapotte onderdeel en al meteen werd gereageerd dat er een nieuw onderdeel opgestuurd zou worden. Dit onderdeel hebben wij de eerstvolgende week ook mogen ontvangen. Helaas bleek echter dat het wel een gepuzzel en geklooi was om dit losse onderdeel aan de rest van de lamp te koppelen. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en zijn wij erg blij met de lamp!
Hoe zou je Meubelista beoordelen?
- Sandra Arts
snelle levering. mooie lamp. miste alleen de handleiding voor in elkaar zetten.i.v.m electro draden.
- Judith Aartsen
Levering was prima en goed verpakt
- LB
Schade aan salontafel, hoo
- Lindy Banen
Snelle levering. Prachtige lamp