Alleen jammer van het zielige kleine wenskaartje . Had mooier geweest met sierlijke letters op een grote kaart zelf gedrukt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.P.
- Irma
Er was iets mis gegaan met de bestelling. Dit was de volgende meteen geregeld met zelfs een extraatje.
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Angelique Spruijt
Mooie kwaliteit priduct en goede aflevering!!
- J.
Leuk artikel besteld en het voldeed volledig aan onze verwachting
- Ellen
Giraf ziet er leuk uit en is snel geleverd. Leuk als kraamcadeau voor onze collega.
- Hetty Korver
Goede service, mooie spullen, ben goed op de hoogte gehouden van de bezorging.