Snelle service en fijn dat het snel werd bezorgd bij de ontvanger. Heb het cadeau op de foto gezien die ik van de ontvanger kreeg, en ziet er top uit. Hartelijk dank.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene Verberkmoes
- Ine
Kado's zijn erg leuk en goede kwaliteit. Heel leuk verpakt met oog voor detail, zoals het mini speentje bij het kaartje!
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Ana
Tevreden met product en verzending. Geen complicaties
- G
Snel en het ziet er zeer goed uit in een mooie verpakking
- Y,vonne
het lukte me niet om een bestelling te doen,na mailing klantenservice ben ik uitstekend geholpen Chapeau!
- Ineke
Levering op tijd