Top! Ik bestel regelmatig omdat veel vriendinnen kindertjes krijgen en ik iets met naam geborduurd het leukst geven vind. Als ik ns wat laat ben en vraag of het wat sneller geleverd kan worden houden ze daar ook altijd rekening mee. Ik ben blij met dit bedrijf!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique
- Annemarie
Goede ervaring met bestellingen en aflevering zoals toegezegd.
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Erwin
Blij dat de
- Lindsay
Mooie kraampakket ontvangen. Mooi ingepakt.
- Lisette
Fast response and delivery
- Christien.snijder@gmail.
Overzichtelijk en snelle levering