Enorm goede service!! Op donderdagavond 16.45 kwam ik erachter dat ik nog een babydoekje met naam nodig had voor 2 dagen later. Na een paar mailtjes heen en weer kreeg ik te horen dat ze met 3 man alles op alles hadden gezet om mijn pakketje diezelfde dag nog voor 17.00 in de brievenbus te krijgen! WAUW!! op vrijdag had ik mijn pakketje dus al binnen! BETERE SERVICE kan ik mij niet bedenken!! En daarnaast zijn de producten gewoon fantastisch ik bestel al jaren en het is iedere keer weer een zeer geslaagd kraamcadeautje!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suuz
- Erica
Makkelijk om te bestellen, snelle levering en zeer goede klantenservice!
Hoe zou je babykadowinkel beoordelen?
- Monique/Avics
Mooi en goede kwaliteit van de cadeaus en snelle service.
- Suzanne
Snelle levering! Kwaliteit van producten en erg mooi,kies je voor cadeauverpakking word het heel mooi voor je ingepakt.
- Caroline
Snelle levering
- Mar
Mooi lettertreintje, vlot geleverd en in mooie kadoverpakking